PAGE CAFE&GALLERY

Standard

İstanbulda…

Tranwayla kadıköy’den çıkıyorum Moda’ya…

Akşamüstü esiyor hafiften…

Moda caddesinde beyaz masaları beyaz şemsiyeleriyle içeri davet ediyor sizi.

Giriyorum içeri.Serin.Önce alışkanlık ya inceliyorum içerisini.Kapıdan girergirmez ben burdayım  diye bağıran kocaman bir kütüphane.İçersinde yok yok her yasta herkesin bulabileceği kitaplar.Önünde upuzun bir masa al seç kitabını okumaya başla diyor adete.

IMG_20160622_114524[1]

İçeriye ilerlerken resimler çarpıyor duvarda gözüme.Tablolar 4 5 adet sonra takı dolu camekan masalar sonra çalışmak için ayrı uzun koltuk sonra…

b699013b34604f8a8f229b0238b6a708

Sanki apayrı yerler her adımda başka dünya başkalarına hitap eden ama herkesi bir arada toplayan bir yer ister dışarıda limonatanı iç moda caddesinden geçenlere bak istersen içeri gir kocaman kitaplıktan seç kitabını istersen resimleri seyret galeride gibi istersen al laptobunu çalış.

Hayranlımı gizleyemeden mutfaktaki beyefendiye işletme sahibini sordum tanışmak hikayesini dinlemek istedim.Benim deyince şaşırdım cafe yapıyordu çünkü.Kasa patronu değildi yıllarca bu sektörde pişmişti işin mutfağından gelmişti.

20160622_123522[1]

Özellikle seçmiş mekanı semti ve konsepti. Belli zamnalarda değişen bir konsepte galeri gibi resim sergiliyor gerek sanatçılar gerek öğrencilerin resimleri oluyor bunlar(para almıyor).

El emeği takı camekanı da öle isteyene satıyor sergiliyor.

Kar değil hep amaç destek olmak öğrenciye üretene.

 

Nesimeşhur deyince kahvesini ve tatlısını sunuyor bana kendi yaptığı.Sunumu da tadı da başka.

20160622_123751[1]

Birde sohbeti sıcakkanlıgı durustluyle on numara beş yıldız bir cafe.

Modaya gittiğinizde gitmeniz gereken yerlerden biri.

İzmir de ilerde açmayı düşünecek olursa talibim.

ÖNİZ ARLAT İŞBİLEN

 

 

Bir Cevap Yazın

