Çalışkan Anne

Standard

Balçova’dan bostanlıya akşamın saati otobüs vapur ve biraz yürüyüş bebeleri bırakmışız babalara bir aktivite merkezinde seminer’e gitmişiz iki saatte sürmüş ama bütün bu yola vakte geldiğini bittiginde anladık.Nasıl geçti o iki saat belli degil.Tanımış olduk bu sayede.

Sonrası o günden sonra nerde seminer’i var koştum gittim.

Neler öğrendim neler …

Uygun seminer ücretleri,anlatımı,hediyeleri,anlatıkları sana kattıklarıyla dolu dolu nice seminerleri hakkıyla verdi.

İş yogunluğu,oğluyla seminerlere ara verdi ama yine durmadı üretmeye devam etti şimdide sekiz yılını geçirdiği özel eğitim çocuklarını anlattığı kitabı çıktı.

PERŞEMBE ANNELERİ

Neden perşembe anneleri?

Mesleğe başlarken annelerle olan diyaloğumu olumlu etkileyen bir kitaptan esinlendim Perşembe Anneleri ismini seçerken.Her perşembe özel gereksinimli çocukların annelerini anlatıyordu.Bende annelerle yaptığım söyleşileri hep perşembe yapmıştım.Sonra sıra kendi sitemde yaptığım söyleşilere geldi sıra.Her perşembe bir özel çocuk annesiyle söyleştik.Aslında dertleşttik diyebiliriz.

Özel gereksinimli bir çocuğun annesi olmak bu ülkede yaşanabilecek en güç konulardan biri.Bu nedenle her çocuğun eğitim alma hakkının olduğunu düşünürsek farklı gelişen çocuklar için her şeyi yenilememiz ve güzelleştirmemiz şart.

Söyleşen,derdini umudunu ve hayalini paylaşan sevgili annelere çok teşekkür ederim.Bu kitapla amacım,güçlü anneleri tanıtmak ve verdikleri mücadeleyi desteklemek.

Şimdi,tam zamanı.

Böyle anlatmış Aylin Çalışkan kitabını.Benim için hep Aylin ANNE o.Kitabı bugünden itibaren tüm kitapçılarda.

ÖNİZ ARLAT İŞBİLEN

Bir Cevap Yazın

