ALTI ÜSTÜ BİR KURU TOPRAK

Standard

Anne sütü ihtiyacıyla tanıdım ben onu.Telefonla konuşurken sesi cıvıl cıvıldı.Sonradan ögrendim hikayesini ailesini kanser oldugunu izmirde annesiyle bir başına kansere karşı hayata tutunmaya çalıştıgını.
Tanıştım da kendisiyle neşe doluydu hikayesini ondan dinledi bir grupta elimizden gelen ne barsa yaptık.Önce bursaya sonra istanbula gitti tedavi icin bazı günler iyiydi bazı günler kötü.
Bir gece yarısı aldım kötü haberini.
Gencecikti hayalleri umutları planları vardı.Gezecekti her şehri aşık olucaktı korkmadan bir sabaha uyanacaktı agrısız sızısız.OLMADI.
Bir seminer salonunda bizlere hastalıgını anlatırken tanıdım onuda.Genç güzel aşık bir kadın anneydi o da.
Kızını dinledim hep hastalıgından çok.Hastayken görememesinden onunla oynayamamasından dertlenirdi.Eşine asıktı.Insan kemoterapide bile böyle romantik olabilrmiydi kanıtıydı onlar.
Kötüleşmisti.
Bİr sabah aldım kötü haberini.
Kızının üçüncü yaş pastasını yiyemedi,eşiyle yaz tatiline çıkamadı,saçlarını uzatamadı rukiye.
Ne gecelerim kaldı ne gündüzlerim….
Bunlar benim bildiklerim tanıdıklarım.
Artık grip gibi her ailede var bu kanser illeti.Bir dönem iyiyse daha sonra kötülesiyor.
Birinin hayallerini birinin kızını aldı elinden.
Saglıklı beslenmek,düzenli saglik taramaları yaptırmak… binlerce önlem secenekleri var ama basınıza gelince…
Simdi bakınca hersey ne kadar gereksiz fazla geliyor sonu bu.
NEfes aldıgın her anı degerlendir.
HAyallerinin pesinde kos.HAta yap.SEv.
HAyatını bugün son gününmüş gibu yaşa.
FİSUN VE RUKİYE HEP KALBIMIZDE .
ÖNİZ ARLAT İŞBİLEN

Bir Cevap Yazın

