TadaaKids

Standard

IMG-20160515-WA0030

Bir bebek doğar, bir anne doğar derler…

Bu cümleyi daha da genişletebiliriz aslında.Bir kadın da doğar, yeteneklerini geliştirir, üçüncü gözü açılır, kendini keşfeder yeniden.

Kimisi, mutfakta harikalar yaratmaya başlar ekmekler yapar, doğal meyva suları, evladını yemediği şeyleri binlerce şekle sokup yedirmeye çalışır. Kimiside kızın da oğlunda bir kıyafet bir ihtiyaç farkeder alır mezurayı başlar dikmeye biçmeye amaç hep aynıdır evlatdır ihtiyaçtir.

Bu yazıdada sizlere yeni bir ürününden,bir anneden bahsedecegim buyrun söyleşimize.

SORU:SİZİ TANIYABİLİRMİYİZ?

CEVAP:Merhaba adım seldem oskay 1985 te Ankara’da doğdum.4yaşımdan bu yana izmirliyim.Yayıncı bir baba ve hemşire bir annenin kızıyım.Güzel sanatlar ardından müzik öğretmenliği okudum.Piyano ve çello çalıyorum.Uzun yıllar özel bir eğitim kurumunda müzik öğretmenliği yaptım.23 aralık 2013 tarihinde oğlum Aren ile çok sevdiğim işimi bıraktım ve aslında onu büyütmenin daha zor bir iş olduğunu öğrendim.Boş durmayı sevmeyen bir insanım.Bende oğlum uyurken çizimler ve kişiye özel hikayeler yazdım.@birkucucukhikaye isimli sayfamda uzun süre iki yıl boyunca özellikle geceleri çizim yaparak biraz uykusuz kalsamda tekrardan iş hayatına atılmış gibi aktiftim ve aile ekonomisine katkım oldu.

SORU:Oyun halısı ve çanta fikrini biraraya getirmenize ne sebep oldu?

CEVAP:Esasen fikrin orjinalinin kime ait olduğu bilinmiyor.Çünkü Avrupa da bir iki marka buna benzer bir ürün üretse de TA DAA NIN içindeki oyun görseli ile dünyada tek örnek olduğunu biliyoruz.Ürünün fikrinin anonim olduğu kanısında tüm üreticiler .Çünkü daha öncede bohça gibi kumaş büzme tekniği kullanılmış.Benim üretimine geçmemde ki en büyük pay Arene e ait.Tüm gün oyun oynadığımız için bu çanta sayesinde oyuncaklarımızı istediğimiz her odaya ve ev dışında heryere taşıyabilme imaknımız oldu.Gittiğimiz yerlerde çantamızı halı haline getirip hiç bir yeri dağıtmadan oyun oynayıp daha sonra çanta yapıp topluyoruz.Hoş gerçi dağıtsak ta ne olacak?Sadece büyük kolaylık olduğu için söylüyorum.

SORU:Ürün hakkında bilgi verirmisiniz?

CEVAP:TA DAA  bir oyun halısı ve kapandığı zaman tarz bir çantay dönüşüyor.Tamamen açıldığında 1.20 cm çapında Avrupa’daki örneklere kıyasla iki kat kumaştan üretiliyor.%100 el yapımı ve sağlıklı boya ve kumaştan üretiliyor.

SORU:Size nerelerden ulaşabilirler?

CEVAP:Bize simdilik instgram üzerinden @tadaakids isimli hesabumızdan ve kids.tadaa@gmail.com mail adresi üzerinden ulaşabilirler

Hemen gözlerinizi kapatın size hepimizin milyon kere yaşadığı bir sahneyi hatırlatıp yazıyı bitirmek istiyorum.

Tüm gün koşturmacadan sonra çocuğumuzu uyutmuş,üstünü örtmüş,öpücüğünü kondurup arkamızı dönüp çıkarken odadan karanlıkta o ayağımızın altına batan milyonlarca küçük parçası olan legolar, duplolar batar.Çocuğumuz uyanmasın diye o acıyı içimize gömer odadan çıkarız.Artık o acılara son alın bir TA DAA toplayın atın odaya yada takın kolunuza gidin parka .

IMG-20160515-WA0023Sİzlere birde süprimiz var bu yazıyı okuyup bende istiyorum diyen annelere kupon kodumuz var.

KAÇIRMAYIN.

ÖNİZ ARLAT İŞBİLEN

3 responses »

Bir Cevap Yazın

