Garnıer Makyaj Temizleme Suyu

Standard

image

Her bayan gibi bende makyaj yapmayı çok seviyorum. Kendimi iyi hissetmemi sağlıyor ama bunun birde geri silmesi var…

Daha önce makyaj temizliği ile ilgili bir çok ürün kullanmış fakat istediğim sonucu alamamış biri olarak, Garnier Makyaj Temizleme Suyu’nu biraz çekinerek aldım. Ya bu da diğerleri gibi göz makyajını silerken yanma yaparsa? Cildimde kırmızı leke oluşturursa? Makyajımı çıkarmazsa? gibi birçok soru geçirdim aklımdan. Dayanamayıp aldım…

Ürünü iki haftadır kullanıyorum. Gerçekten müthiş!!! Uzun süredir aradığım ürün tam da buymuş. Cildime çok ağır fondöten ve pudra kullanmıyorum. Sıklıkla göz makyajı ve allıkla bitiriyorum makyajımı. Bu sebeple göz makyajını silerken sergilediği performans karşısında benden tam not aldı.

Dar ağız kısmı sayesinde suyun çok fazla dökülmesine neden olmuyor. Pamuğa yeteri miktarda döküp gözüme sürdüğüm anda tüm likit, rimel ve göz kalemini siliyor. Yanma ve batma gibi bir durumla karşı karşıya kalmadım. Cildimde kırmızılık oluşumu olmadı. Aksine cildimin arınıp temizlendiğini farkettim. Paraben ve parfüm içermediğini de söylemek isterim.

Hassas ciltler dahil, karmadan yağlıya tüm cilt tipleri için uygun olan bu ürünü tavsiye ederim…

Sevgiler
Seval Aksu Demir

11 responses »

  1. Bir garnier kullanıcısı olarak katılıyorum sana ☺️ Kullanmaktan hiç pişman olmadığım ürünlerden biri de bu makyaj temizleme suyu ☺️ Sağol garnierciğimmm

  2. Garnier ürünleri cildimde alerjiye sebep oluyor nedense 😦 O yüzden kullanmaya çekiniyorum açıkçası 😦 Teşekkürler paylaşımın için ♥

Bir Cevap Yazın

