Özlem’in İkinci Doğum Hikayesi

Standard

IMG_1112

Hoş geldin Hamza’m

İkinci bebeğe karar vermek bizim için hiç de zor değildi çünkü Zeyneb’i Meryem annemin yardımı ile büyütmüştük bizi zorlayan Zeyneb’in biraz asosyal olması ve istemediği şeyler karşısında kulakları sağır eden o çığlığı başka bir sıkıntımız yoktu çok şükür Zeyneb’in doğum gününü kutladığımız akşam misafirler gittikten sonra İbrahim’le konuştuk ortak istek dahilinde karar verildi ikinci bebeğe her ne kadar İbrahim bu Konuşmayı hatırlamasa da 😦  ben 6 ay sonrasına beklesem de bu Gebeliği Yaradanın taktiri ile bir ay sonra hamile kalmıştım. Her şey inanılması güç ama mükemmeldi aş ermem olmadı mide bulantısı halsizlik uykusuzluk bunların Hiçbirini yaşamadım sorunsuz bir hamilelikti ve doğuma kadar sadece dört defa doktorumuza gittim daha çok telefonda konuşuyorduk su gibi akıp giden tam 37 hafta. Doğuma son bir hafta vardı Meryem annem Marmaris de Esra’nın yanındaydı bu arada iki kuzenin arası tam 40 gün onlar akşam kırk uçurmaya gittiler. Meryem annem geceye bilet almış Ankara’ya dönecek çünkü 1 hafta sonra da benim doğumum var niyeti gelip 1 hafta evinde dinlenmek ama hayat bizim planlarımıza pek de ayak uydurmuyor tabi bu arada annem her hafta sonu bizde annecim bak sezaryen doğum bu saati belli tarihi belli diyorum ama dinletemiyorum o hafta sonu annem yine bizde aynı gün Meryem annemde Marmaris’ten dönüyor Sabah saatleri 06:30 gibi Zeyneb uyandı odasına gittim yere oturdum beşiğini sallıyorum üzerim ıslandı ben de son aylarda yaşanan genel idrar kaçırması diyor kendime acıyorum yok bu bildiğin doğum belirtisi annemi uyandırıyorum  ne olduğunu anlatıyorum annemden de onayı alıyorum doğum başlamış bebek hazneye inmiş tabi Meryem annem de otogara 🙂  İbrahim annesini almaya gidiyor ben doktoru arıyorum Günlerden pazar. Dilek Hanım “sen hastaneye ulaşmadan ekibi hazırlayacağım korkma” diyor ona güveniyorum Zeyneb’in doğumunda nasıl güvendiysem şimdi de güveniyorum babaannemiz geliyor, düşüyoruz hastane yollarına hemde maaile Zeyneb annemler kardeşim ve İbrahim sabahın çok erken saatleri trafik yok çabucak ulaşıyoruz dilek hocanın dediği gibi her şey hazır doğum ekibi gözünün çapağıyla orada 🙂 oda seçmemi istiyorlar Zeyneb de kaldığım Odayı istiyorum hazırlanmam gerekiyor son kez Zeyneb’i görmek istiyorum. Bahçeye iniyorum Her şeyden habersiz sarılıyorum sımsıkı 😦 boğazımda bir yumru gözümde yaş ama akıtmıyorum, ağladığımı görürse endişelenir. Odaya çıkıp hazırlanıyorum ama aklım kalbim Zeyneb’le ilki gibi epidural hazırım iğne yapılıyor bir sıcaklık sonra uyuşma sohbet ediyoruz hocam soruyor “hatırlıyor musun doğum tarihi için 26’sını istemiştin Zeyneb’le aynı olsun günleri” diye “evet hocam hatırlıyorum sizde üzgünüm o gün pazara denk geliyor Özlem’ciğim demiştiniz” “ama bak Hamza da ablasıyla aynı gün doğmak istiyormuş” dedi ️ “artık nasıl yürekten dilediysen” diyor ameliyathane de kahkahalar yükseliyor işte geldiiii 🙂 rengi biraz tuhaf korkma diyor, bebek hemşireleri kucaklayıp temizlemek için az ileri götürüyor ama görebiliyorum hocam sesleniyor hızlı giydirin üşüyecek, o sırada kızlarda bir çığlık bir kahkaha yattığı yerden kızların birinin üzerine çişini yaptı 🙂  iyi oldu size diyor hocam önce Hamza gidiyor odamıza sonra ben hiç acemilik çekmiyorum ilk emzirmede hemşire falan istemiyorum biz hallediyoruz Hamza’yla 26.10.2014 kilo:3.200 boy:49 cm

Özlem Ergenç

Bir Cevap Yazın

