Öniz’in Gebelik Günlüğü 18. Hafta

Standard

11406940_938747172844869_1817327280471753834_n

EVE DÖNÜŞ VE TAŞINMA TELAŞI (18.HAFTA)

İzmir İzmir…Hala havalar ısınmadı ben bu yazıyı yazarken haziran girmişken bile baya nazlandı bu sene.

Eve döndük.Misafirlerimizle birlikte İlkimnaz’ın küçük amcası ve eşimin kuzeni hafta sonu kaçamağı yaptılar.Mesafe olunca işler güçler olunca tabi ki her an gelme şansları yok maalesef.Güzel dolu dolu bir hafta sonu geçirdik.

Pazartesi olup herkes kendi işine dönünce biz gerçekle yüzleştik.Taşınma. YOOO korkmuyorum asıl korktuğum yerleşmek sonuçta yeni ev yeni düzen bir aydan önce yerleşemem yani uzun bir süre benim taşınma ve yerleşme hikayelerimi okuyacaksınız dostlarım.

Ben planlı programlı bir insan olduğum için aldım yine ajandamı başladım listelere hangi odada neler yapılacak. Tabii ki hamileyim kızım var artı evin işleri yemek temizlik günlük hayatta devam ediyor bu arada.İyi organize olup her şeyi ayarlamak şart.Hep derler ya evden eve nakliyat.Siz alın iç çamaşırlarınızı çıkın ben böyle yapamadım hiç.Siz yapabiliyorsanız ne güzel.Ben her şeyimi kendim paketliyorum nereye ne koyacağımı bileceğim.Kızımla pazartesi günü o öğlen uykusundan kalkıp yemeğini yedikten sonra aldık torba ve kolilerimizi odasına geçtik. Tabi ki taşınmayı ilk defa görecekti.Bu eve ben ona hamileyken gelmiştik.önce ona oturup taşınacağımızı yeni evimizi gördüğünü eşyalarını oyuncaklarını kaldıracağımızı öbür odasına yerleştireceğimizi ve tabii ki yine oyuncaklarının burada kalacağını anlattım. Sakince dinledi. Bezlerini falan da toplarken sesi çıkmadı bana yardım etti. En zor kısım oyuncaklara gelmişti sıra. Dolabının üstü peluşlarla doluydu diğer oyuncakları zaten bölüm bölüm 15 günde değiştirdiğim için ayrı kutulardaydı. Önce seçmesini istedim hangilerinin kalmasını istediğini seçti.Tabii ki sizde okurken benim gibi bu kadar sakin olmasına şaşırdınız kaldırdıkça oyuncakları isyan başladı vermem benim nidalarıyla sonunda vedalaştık. Bende yorulmuştum bugünlük bu kadar deyip kapattık.

Gündüz geziyoruz yine günlük işlerimizi yapıyoruz bir iki saat gün içinde yada akşam paketliyorum haftaya bir şey pek kalmaz sanırım öyle çok ıvır zıvırım yok.

Bu ara oda tasarımlarına bakmaya başladım diğer evde ikisinin odası bir olacak. İlkimnaz’ın doğum zamanı her şeyini almıştık. Oda takımı falan. Şimdi düşündüğüm miniğim için neler gerekliydi. Bizim fikrimiz zaten ilkimnaz büyüyor karyolasının önünü bir süre önce açmıştık. Ona yeni bir yatak alma fikri başlığı ve yan kenarı olan ikea da uygun ve güzel pek çok tasarım gördüm. Fazladan bir dolabımızda var şuan onuda odalarına koyacağız. Birde bazamız var tabii ki onu nasıl yapacağız hiç bilmiyorum. Kimisi bazaya yatabilir diyor ama ben çok emin değilim. Güzel rahat ve en önemlisi kullanışlı bir oda tasarımı gerek bana. Tabii ki ilkimnaz odasında değil bütün gün kardeşi de en azından bir 10 ay kadar sadece yatmak için kullanacak odayı. Sizden de bekliyorum model fikir ve tasarımları.

Şimdilik bu kadar haftaya görüşmek üzere.

Öniz İşbilen

Bir Cevap Yazın

