Öniz’in Gebelik Günlüğü 10. Hafta

Standard

onizin gebelik gunlugu_10_2

BOL SULU BİR HAFTA

Bu hafta kadar su içtiğim bir zaman yok bence, 28 yıllık hayatımda. Evin her yeri bardak, sürahi, pet şişe. 10907_907222372664016_6901401215290570205_n Geçen gün yatakta uyandım bir ıslaklık Tanrım dedim olamaz altıma mı kaçırdım bu kadar mı erken diye sonra kalktım yataktan bir de ne göreyim pet şişe açılmış. Artık yatakta üç kişi yatıyoruz aramızda bir pet şişe var. Su hayattır doğru ama sonuçta birde her saat tuvalet bölümü var işin içinde. Bu kadar sulu muhabbet yeter bence de. “Bakalım haftaya doktora gittiğimizde göreceğiz ne kadar içmişsin” diyor eşim biraz tehditkar. Bakalım… 10.haftadayız hamileliğimin dörtte biri gitti bile. Bu hafta kepçe kulaklarda oluşmaya başladı. Neden mi öyle dedim,her ne kadar kimseye kabul ettiremezsem de bende de ilkimnaz’da da biraz kepçelik var. Bakalım bu nasıl olacak. Artık miniğim tamamen hareket ediyor. Tabi benim hissetmem için biraz daha vakit var. Artık doktor da ne kadar hareketli göreceğiz. İlkimnaz’da her hafta ultrasona girerdim. Bir ara eşime eve ultrason alalım demeye bile başlamıştım. Sonuçta onu görmediğim ve daha hissedemediğim için merak etmem normal. Onun kalp atışını dinlemek beni öyle rahatlatıyor ki, her seferinde ilk defa duymuşum gibi. Şimdi ikinci hamilelik olduğu için tabii ki daha iyi biliyorum bir çok şeyi, hafta hafta gelişimini, neler yaşayacağımı yada onda ne gibi gelişimler olduğunu. Bu hafta gezdim biraz da olsa. Bol su içmenin ödülü. Ailecek pikniğe gittik pazar günü. Deniz kenarında güze bir kahvaltı,temiz hava, akşamda mangal keyfi. İştahım da iyiydi temiz hava yaradı sanırım. Bol güneş ve temiz hava aldım. İlkimnaz’da çimlerde bir oyana bir bu yana koşturdu durdu. Babasıyla koşturup top oynadılar. Bu piknik, temiz hava ve bol güneş bize çok iyi geldi. Havalar müsaade ettikçe biz her hafta piknikteyiz. Hamilelerin bol güneş temiz hava almaları gerekli. Özellikle normal doğum düşünüyorsanız yürüyüşler, egzersizler, pilates gibi birçok seçenek var önünüzde. Tabii ki uzman birilerine ve doktorunuza danışarak. IMG-20150407-WA0000 Bu hafta blog ayrıcalığıyla daha İnternet’e  düşmemiş göbiş fotosu paylaşıyorum sizlerle. Görünce sizde kocaman diyeceksiniz eminim. İşte şimdiden böyleyse 40.haftada herkesin yaklaşmaya ve dokunmaya korkar olduğu her an patlayacak gibi olan bir göbişim olacak. İnşallah o günleri de sizlerle paylaşırım ve miniğimi sağlıkla kucağıma alırım. Haftaya doktor kontrolümüz var ve 11.14. haftalarda yapılan ikili tarama testim var. Bunlarla ilgili yazıyı merakla bekleyin…

Öniz İşbilen

Bir Cevap Yazın

