Öniz’in Gebelik Günlüğü 7. Hafta

Standard

onizin gebelik gunlugu_7

YATAK VE KLOZET ARASINDA MEKİK DOKUNULAN BİR HAFTA (7.HAFTA)

Merhaba bir haftayı daha geride bıraktık. Gelecek günlerin daha iyi geçmesini ümit ediyorum açıkcası. Bol uykulu kafamın yastıktan ayrılmadığı,her boşlukta uykuya daldığım bir haftaydı benim için. Allah’tan eşimin izni bitmediği için benim kendimi bilmeden, gözümü açamadığım uzun saatlerde o ayaktaydı. Davetler kaçırdım, telefonlar cevapsız kaldı, söz verdiğim ve unuttuğum planlarım oldu.

Gelelim midemin durumuna. Sormayın aa dostlar… Öncelikle bir hafta boyunca sadece bir gün falan karnım toktu. Bütün kokuları ayırt ediyorum ve bu benim midemi mahvediyor. Hiçbir şey yiyemiyorum. Midemin sakinleştiği anlarda iki lokma ancak yiyebiliyorum. Tabiki az sonra sonum tuvalet. Midemde bir şey olmadığı için başlıyorum öğürmeye. Kusmaktan daha beter.

Canımın çektiği bir şeyler olsa da yesem diyorum ama nerde… En sevdiğim şeylerden bile hoşlanmaz oldum.
Tabii ki ben bütün bunları yaşarken hayat devam ediyor. Benim bir kızım var. “Anneciğim midem bulanıyor bugün sende bir şeyler yeme” diyemeyiz. Sabah omlet öğlen çorba akşam yemek. Eşim konusunda şanslıyım. Öyle 4 çeşit yemek olsun ütüm olsun evim hergün bal dök yala olsun demedi hiçbir zaman. Ama zaten az ve zor yiyen bir kızım olduğu için yemek bizde şart. Midemin iyi olduğunu hissettiğim an evin bütün camlarını açıp burnuma kolonya sarıp başlıyorum yapmaya. Yedirirken de ağzımdan nefes alma konusunda gayet başarılı olmaya başladım .

Karnım şişmekte ne kadar daha iki ay olsada içimin dar olması ve ikinci hamilelik olduğu için biraz daha şişiyorum. Sanırım bu ayın sonunda hamile reyonu beni bekler.

Bu hafta çok şey düşünmeye başladım uykuya dalmadan yeni bebek, yeni düzen, kızım, eşim, ev, dekorasyon… Bu listeler planlar uzayıp gidiyor yapılacak o kadar çok şey varki… Hepsi yeni heyecan benim için. İki yılda bile o kadar çok şey değişiyor ki. Tecrübeyle sabit oyuncaklar, kıyafet seçimleri, araba falan bunların hepsi en azından fikrim var. Alıp kullanmadığımız birçok şey oldu en azından bunları bir kez daha almayacağım buda ikinci hamileliğin avantajı.

En önemli konulardan biri de bizim için kardeş fikrini ilkimnaz ‘a anlatmak. Bunun ne zaman, nasıl ve ne şekilde olacağı hakkında uzun araştırmalar yaptık. Dostlarımıza, bu konuda bilgisi olan tanıdıklara ve psıkolag a danıstık ve bize en uygun gelen kararı verdik. Bu haftanın sonunda ilkimnaz’a yavaştan babası ve ben konuşmaya anlatmaya başlayacağız ilerleyen zamanlarda onun tepkisiyle devam edeceğiz bu yola bakalım neler olacak…

537046_10151541345059255_1253059734_n

Öniz İşbilen

Bir Cevap Yazın

