Öniz’in Gebelik Günlüğü Tanıtımı

Standard

wpid-picsart_1426023966652.jpg

“Yeni bir can gelecek dünyaya Allah nasip ederse. Ve bizlerde bu 9 aya tanıklık edeceğiz. İkinci bebeğini kucağına almak için 9 aylık bir serüvene çıktı İşbilen ailesi. Beni kırmayıp gebelik günlüğünü hafta hafta yazmayı kabul ettiği için Öniz’e teşekkür ederim. Bu ilk yazısı tanıtım olarak başladık. Şuan 7. haftasında hamileliğinin ve en kısa sürede 6. ve 7. haftasını paylaşacak bizlerle. Dilerim kolay ve sağlıklı bir gebelik geçirir ve sağlıkla kucağına alırsın bebeğini… “

ÖNİZ’İN DÜNYASINA HOŞGELDİNİZ

Merhaba ne değişik bir isim? Kim bu? Dediğinizi duyar gibiyim. Ben Öniz İşbilen. 27 yaşında 28 ‘ine sayılı günleri kalan evli,21 aylık bir kızı olan ve ikinci bebeğine merhaba demiş İzmirli bir anneyim. Hamilelik haberini paylaştıktan sonra Seval’in isteğiyle bir hamilelik güncesini sizinle paylaşacağım.

10639359_780611781991743_5150100430807317502_n

Öncesinde kendimden ailemden bahsetmek istiyorum.Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü mezunuyum. Ama ne yazık ki iş hayatım fastfood sektöründe geçti. Uzun yıllar en alttan başlayarak erişebileceğim en yüksek yerlere gelerek evlilik ve bebekle birlikte iş hayatından uzaklaştım.

Eşimle şimdilerin en modası olan İnternet aracılığıyla tanıştık. Gerçekten kendisi benim facebook adresimde ekliymiş bir gece bana sohbetten ismin ne değişikmiş ama seni tanımıyorum dedi. Şaşkınlıkla ben seni tanıyorum diye konuşmaya başladım çünkü tanıyordum aynı liseye gitmiştik benim alt sınıfımdı ama o inatla hayır diyordu. Uzun lafın kısası msn den bir baktık ki benim tanıdığım kişi o değilmiş. Kardeşiyle aynı facebook hesabını kullanıyorlarmış ve benim gördüğüm kardeşiymiş. Böyle başlayan bir ilişki onun asker olması o zamanda çıkan doğunun doğusu tayini bizi birbirimize daha çok bağladı. Zaman geçtikçe konuşmalar görüşmeler arttıkça mesafeler kısaldı ve bir gün evlenelim dedi bende tamam dedim yüzük almaya gittik. Evlendikten sonra bir yıl daha ayrı kaldık onun doğuda olması benim ve onun gidip gelmeleriyle bir yılı atlattık. Kızımızı ikimizde istiyorduk şükür ki oda bizi çok bekletmeden geldi aramıza.

13199_884316954954558_3843229205036254948_n

21 aylık kızımız şuan ne kadar küçük,daha erken değil mi gibi birçok yorum oluyor ve olacakta ama ben hayatımı duygularıyla yaşayan biriyim.Hayat bizim, kararlarımızda bize ait. Başlarda kardeş fikrine şiddetle karşıydım ancak zaman geçtikçe, kızım büyüdükçe fikirlerim değişmeye başladı. Kızımı bıraktığım günler ve geceler sayılıdır, bir elin parmağını geçmez. Evimin kızımın her şeyiyle ben ilgilendim bugüne kadar. Ve gayette iyi idare ettim. Ama zaman geçiyor hayat her geçen gün daha da zorlaşıyor, her gün binlerce hikaye okuyoruz. Hayatta insanın kanından canından olacak, hep yanında her şeyini paylaşacak birinin olması lüks ve ben kızımı kendi isteklerim için bundan mahrum bırakmak istemiyorum. Zamanlamaya gelecek olursak eşim askeri personel olduğu için malum hep tayinlerle geçecek hayatımız bizim için en iyi görev yeri İzmir buradan sonrası doğu. Buradan gitmeden ikinci bebeğimizi de burada doğurup büyütme fikri bizim için en doğrusu.

Kızım gibi şimdiki bebeğimde bizi çok bekletmedi.Bu süreçte bizi yoran korkutan birkac olay olduysa da şuan ikinci bebeğimizin sevincini yaşıyoruz. Ve bu süreci sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum. Belki bu yazdıklarımı okuyanlar ikinci bebek için tekrar düşünecek, belki evet aynı şeyleri bende yaşamıştım diyecek.Paylaşmak hayata tutunmamız için en iyi yol bence. O yüzden birbirimize sımsıkı tutunacağız. Şimdilik bu kadar bir sonraki yazımla birlikte hamilelik günlüğümle sizlerleyim…

Öniz İşbilen

Bir Cevap Yazın

