İzmir Anneleri

Standard

image

Aslen Konya’lıyım ben, ama tam bir İzmir hastasıyım…

İzmir’e hiç gidip görme fırsatım ne yazık ki olmadı bu konuda çok üzgünüm. Gördüğüm fotoğraflardan, İzmir’i anlatanlardan biliyorum ki görülmesi gereken şehirler arasında. Benimde görmeyi en çok istediğim şehirden biri İzmir…

Öyle durduk yere İzmir’e hastayım demiyorum, laf olsun diye de değil, sebeplerim var…

En baş sebebim tabiki de #izmiranneleri, henüz hiç yüz yüze gelmedik fakat sanal ortamda bile olsa cana yakın oluşları, sevecen oluşları yetiyor kendilerini sevdirmeleri için…

#izmiranneleri’nin kurucu Sibel öyle güzel bir grup oluşturmuş ki, parmakla gösterilir derecede aralarında ki bağ. Uzaktan biri olarak hem gurur duyuyorum hem de ne yalan söyleyeyim kıskanıyorum, “neden bende yanlarında değilim” diye…

Birde Anıl var tatlımı tatlı, bir o kadar da güler yüzlü. İzmir’de Cookiesmir adında shoowromu var kesinlikle görülmeye değer…

Biz #izmiranneleri grubunda Sibel ve Anıl’la sohbetler ediyoruz, diğer #izmiranneleri’ninde çoğunu tanıyorum ama bu iki isim benim kalbimde bir başka…

İzmir benim için önemli bir şehir. Eğer yeniden dünyaya gelecek olsam ve bana memleketimi seçme imkanı verilse kesinlikle İzmir’li olmak isterdim.

Belki birgün İzmir’e gitmek nasip olur ve bu güzel insanlarla tanışma fırsatım olur. Belki birgün #izmiranneleri olarak hep birlikte İstanbul’a gelirler ve iki şehir anneleri olarak gurur verici bir buluşma gerçekleştiririz…

Son olarak şunu diyebilirim ki, #izmiranneleriasladurmaz ve #izmiranneleri’nin yoluna kimse taş koyamaz. Zaten öyle bir bağları varki İzmir’e ve #izmiranneleri’ne laf söyleyecek olanları bir güzel susturuyorlar 🙂

Seni görmeden seviyorum İzmir, sizi görmeden seviyorum #izmiranneleri. Ve biliyorum ki elbet bir gün buluşacağız.

Sevgiler
Anne Ansiklopedisi

İzmir Anneleri Resmi Sayfalarına bu adreslerden ulaşabilirsiniz….

http://izmiranneleri.com/

https://www.facebook.com/izmiranneleri

https://twitter.com/izmiranneleri

http://instagram.com/izmiranneleri/

Anıl Yavuz’a (cookiesmir) Bu Adreslerden Ulaşabilirsiniz…

http://cookiesmir.blogspot.com.tr/

Bir Cevap Yazın

