Hastane Çantası Hazırlığı

Standard

IMG-20141201-WA0002_2

Eminim ki, hamileliğin en keyifli yanı da hastane çantası hazırlamaktır. Uzun uzun araştırılır, onun pamuk cildine en uygun hastane çıkış kıyafetleri alınır, yıkanır, ütülenir. Bir de anne vardır tabi doğuma giderken bile süsünden ödün vermez 🙂 Kendim için nar çiçeği renginde gecelik almıştım, 1 takım mavi renk gecelikte kayınvalidem almış.

Ben doğum çantamı 8. ayın sonlarına doğru hazırladım. Kendimden emindim normal doğum yapacaktım ve de hazırdım. İlk kendim için bir lohusa takımı aldım, Aralık ayı olduğu için ise ona uygun çorap 🙂 daha sonra  Aras için çıktık alışverişe.

Doğum çantası bebek için;

  • 1 takım hastane çıkış seti
  • 1 takım boydan tulum
  • 1 altlı-üstlü takım
  • 3 adet çıtçıtlı zıbın
  • 3 adet şapka
  • 3 adet eldiven
  • 3 adet çorap
  • 1 adet patik
  • 2 adet yelek ve hırka
  • 5 adet tülbent mendil
  • 1 paket yeni doğan bebek bezi
  • 1 paket yeni doğan ıslak mendili
  • Emzik ve emzik kutusu ( emziği kabul etmedi)
  • Pişik kremi
  • Bebek koltuğu

Doğum çantası anne için;

  • 2 adet lohusa geceliği
  • 1 adet sabahlık
  • 2 çift çorap
  • 1 çift terlik
  • 3 adet lohusa tacı 🙂
  • 3 adet hamile külotu
  • 2 adet emzirme sütyeni
  • Ped
  • Diş fırçası ve macunu, koltuk altı spreyi, deodorant, makyaj malzemeleri, ayna, telefon şarj aleti, fotoğraf makinesi,
  • Hastane çıkışında giymek için 1 takım eşofman

Tüm anne adaylarına sağlıklı ve kolay doğumlar dilerim 🙂

Sevgiler

Bir Cevap Yazın

