Anneler Günümüz Kutlu Olsun

Standard

 

Mothers-Day-Flyer-A5-2012.pdf-Adobe-Reader-1698-x-1131

Anne olmak zor zanaat fakat bir o kadar da keyifli…

Anne olmadan önce ki ben ile, anne olduktan sonra ki ben arasında dağlar kadar fark olduğunu görüyorum 17 aydır. Anne olmadan önce zamanım şimdiki gibi değerli değildi, ama şuan o kadar değerli ki bunu tahmin edemezsiniz. Oğlumla geçirdiğim tek bir saniye bile bana çok keyif veriyor. Anne olmadan önce neden cennet annelerin ayaklarının altındadır diye düşünüp dururdum, şuan bu cümleye o kadar aşinayım ki… Gerçekten de cennet annelerin ayaklarının altındaymış…

Babasız büyüyen ama annemin varlığını doyasıya yaşayan bir evladım. Annemle anne-kızdan çok iki arkadaş gibiyiz ve bu beni çok mutlu ediyor. Benim bu hayattaki en iyi arkadaşım, sırdaşım, dert ortağım annem. Allah’ım onu benim başımdan ve kardeşimin başından eksik etmesin (Amin)  

Büyüdüm, sevdim ve bende anne oldum. Her kadın doğuştan annedir zaten ben evlenmeden önce kendimi hiç anne olmuş hayal etmedim, yazık etmişim 🙂 

Şimdi benim dünyalar tatlısı bir oğlum var. Hamileliğimi öğrendiğimde hep bir kızım olsun diye dualar etmiştim ne kadar bencillik etmişim. Allah’ım bana sağlıklı, eli ayağı düzgün bir erkek evlat verdi, ne kadar şükür etsem azdır.

Oğlum peşimde anne,anne,anne diye dolanınca kendimi dünyanın en şanslı insanı benmişim gibi görüyorum. Ne kutsal kelimedir ”Anne” . Canından can verirsin, yemez yedirirsin, fedakarlıklar yaparsın çünkü annesin…  Annelik söz konusu olunca o kadar çok şey yazabilirim ki sayfalar yetmez. Şuan oğlum gözümün içine bakıyor sevgiyle ve ben yine şükrediyorum ”Allah’ım iyi ki beni kadın olarak dünyaya getirdin, iyi ki annelik gibi bir mesleği bana kutsal kıldın. İyi ki eşimle tanıştım ve iyi ki onu sevdim ve iyi ki bu aşkın meyvesini oğlumuz yaptın”…

Başta  Annem, Kayınvalidem ve Tüm Annelerin Anneler Günü Kutlu Olsun… İyi ki Anneyiz…

 

Sevgiler

Bir Cevap Yazın

