Mucizem’e

Standard

11760328_1621071788160806_3223643074046417736_n

Özel ve önemli günler birçok kişi için değerlidir.Doğum günü, evlilik yıl dönümü, sevgililer günü vs. Benim hayatımda ki en önemli gün bugün… Ne doğum günüm ne de evlilik yıl dönümüm hiç biri bugün kadar önemli ve değerli olamaz. Çünkü bugün benim hayatım bir anlam kazandı, ben gerçekten ben oldum.

Canım sevgilim 4 sene önce bugün girdim hayatıma. Beni çok büyük bir boşluğun içinden çıkardın. Yeri geldi arkadaşım oldun derdimi paylaştığım, yeri geldi babasız yüreğime baba oldun omzuna başımı yaslayıp soluksuz ağlayabildiğim.

Biz birbirimizi çoook sevdik delice. Zor zamanlarımızda oldu olmadı değil ama aşkımız zorlukları alt etmeyi başardı. Hiç ayrılmadık seninle ama çokta kavgamız oldu yerli yersiz… Yinede hiç pişman olmadık el ele olmayı başardık.

Seni daha ilk gördüğüm anda ”Mucizem” dedim. Hayatımda ki mucizeydin çünkü. Nasıl bir sevgidir bu her sabah yeniden aşık olacak kadar büyük, ve her gece başımı göğsüne koyduğumda Allah’a  binlerce kez şükür edecek kadar yüce.

Sen beni ben yapan dev yürekli adam seni öyle seviyorum ki bütün dünyayı yakabilecek kadar.

İyi ki hayatımdasın, iyi ki alın yazım kaderimsin…

Seni Çok Seviyorum Bitanem

Hayatıma girip beni büyük bir aşkla sahiplendiğin için sonsuz teşekkürler…

Hayatıma girişinin 4. senesi kutlu olsun…

Bu da bizim aşkımızın şarkısı…

3 responses »

Bir Cevap Yazın

