Cennet Annelerin Ayakları Altındadır…

Standard

En kutsal meslektir annelik… Karşılık beklemeden sever canının parçasını. “Anne olmadan anlamazsın” derler ya işte o çok doğru. Daha 5 haftalık ceninken anneliğin olgunluğuna bürünüyorsunuz. Mide bulantıları,halsizlikler,uyku halleri,değişen hormonlar vs… Her şey vız gelir içinde büyüyen bir canlı,ona hayat vermek,korumak sakınmak,”aman bir şey olmasın” diye içiniz ürpererek geçen tam 40 hafta… Minicik ayaklarıyla attığı tekmeler,bazen nefes almakta güçlük çekseniz de içinizdeki o tatlı kıpırtı yok mu hayattaki en güzel şey…
Aras’la tam 39 hafta geçti heyecanla,merakla… Sonra bir 8 Aralık gününe “Merhaba” dedi yavrum,nasıl da çaresiz, nasıl da muhtaç… İşte asıl hayat o doğduğu andan itibaren başladı benim için,onun doğumuyla bende yeniden doğdum oğlumla… Ve çektiğim sancılar da anladım annemin değerini beni ne zorluklarla dünyaya getirip büyüttüğünü. Anneyim artık Anne! Hayatım boyunca yaptığım ve yapmış olmaktan gurur duyduğum en güzel şey…Başka bir sevgi daha olamaz evlat sevgisinin yerini alabilecek. Allah tüm evlatlara sağlık,tüm anne-babaya da onlara bakacak güç versin. Allah anneleri evlatsız,evlatlarıda annesiz bırakmasın. Seni gözümün gördüğü,elimin tuttuğu herşeyden daha çok seviyorum oğlum!!!

Bir Cevap Yazın

