Aras 6 Aylık

Standard

Nedense Aras doğduğundan itibaren hep 6. ayını sabırsızlıkla bekledim, sanki her şey daha farklı olacakmış gibi… Oldu da… Ondaki değişikliği gözlemlemek bana çok iyi geliyor. 6.ayına girmesiyle artık yerinde durmuyor yaramazım… Koltuklardan yerlere transfer olduk… Hayırlı uğurlu olsun 🙂 sırtüstü koyduğum yerde onu yüzüstü bulunca dünyalar benim oldu. Kucağıma alıp öpüp kokladım mis kokulumu, yürüdüğü günleri de göreceğiz inşallah…

Vee ek gıdalara nihayet başladık… İlk olarak elma ve havuç suyuyla başladık. Şimdilerde sabahları labneli cici bebe, öğlenleri sebze çorbası ve ev yapımı yoğurt, yatarken de muhallebi yiyor tosunum… Tabi bu arada da anne sütünü kesmedik. Doğrusu ne kadar cici bebe, çorbada içse Aras sütten vazgeçecek gibi değil maşallah 🙂 Tatlıyı daha çok seviyor, çorbalarla aramız pek iyi değil şimdilik. İlk yaptığım çorba tamamen tuzsuzdu ve doğal olarak hiç hoşuna gitmedi. Her ne kadar bebekte olsa onunda bir damak tadı var sonuçta… İster istemez çorbalara çok az miktar tuz atıyorum o zaman bir nebze de olsa yiyor…
Onun için bir şeyler yapıyor olmak beni çok eğlendiriyor ve bir o kadar da mutluluk veriyor. Onun günden güne değişmesi, yeni sesler çıkarması, durduğu yerde durmaması ve daha bir çok şey… Bir anne olarak bebeğimdeki bu gelişmeleri görmek bana gurur ve mutluluk veriyor…

Tüm bebişlere afiyetle 🙂

Bir Cevap Yazın

